Gold idea / Złoty pomysł

You see it? I've added golden straws to the hen house's roof. I'm very proud of myself because now it really looks less dull (mining it is in the centre).
Widzicie to? Dodałam złote słomki do dachu kurnika. Bardzo jestem z siebie dumna, bo zrobiła się zdecydowanie mniej ponury (co, jak na centralny punkt, ma znaczenie).
Added also some new flowers. It is very difficult to find the proper colour for the flowers to make this piece more vibrant. But there's some hope in amber beads I'm going to add too.
As for now it looks like this:
Dodałam też kilka kwiatków. Nie moge jakoś znaleźć dobrych, ożywiających kolorów dla tych kwiatów. Ale wiążę pewne nadzieje z bursztynowymi koralikami.
A póki co, to wygląda tak:


I also started quilting on the market. Oh my, this is going to be a loooong process. And it's hard to see a difference. Well, it is just a sky...
Zaczęłam też pikować ryneczek. O rany, to będzie długi proces. I ciężko zauważyć różnicę. No cóż, na razie to tylko niebo...

Comments

Anonymous said…
W kwestii kolorów kwiatów, może trochę jasnego fioletu obok bursztynowego?. Czy w tej fazie pracy , można jeszcze pomyśleć o drzewie? Pzdr Anna
Drzewo???? Hm... to może być jakiś pomysł. Mogłabym spróbować dać kilka cienkich drzewek za płotem, to by dodało trochę głębi. Chyba świetny pomysł - przymierzę się ( a w razie czego będzie na Ciebie).
A z tymi kolorami to jest tak - ja doskonale pamiętam, że właśnie chciałam, żeby to było takie mdławe. I świetnie (okazuje się) te kolory sobie dobrałam, bo teraz bardzo ciężko je przełamać. Jak już mam pomysł na jakiś radośniejszy to on totalnie odstaje od reszty. Nie, nie "ładnie kontrastuje" tylko "totalnie odstaje". Pasują te, które pogłębiają jeszcze nastrój powagi :)
Ale te drzewa dały mi do myślenia, dzięki!
I Imieninowe serdeczności :)
Anonymous said…
Dziękuję za życzenia :). A ta mała podpowiedź, to z miłości do drzew. W tej sytuacji, czekam na końcowy efekt. Anna

Popular posts from this blog

Botanical laces / Botaniczne koronki

The hen in troubles

Old Garden collection / Ogrodowa kolekcja