Apples are all around / Wszędzie jabłka

In answer to my audience's demand I made some progress in the apples :)
W odpowiedzi na pytania publiczności podgoniłam trochę z jabłkami :)
The progress isn't big enough to share but because of some other hapenings I decided to make a post. It is always nice when your seeds come to the good soil. So I was really pleased when I saw this drawing on my daughter's wall :)
Postęp nie jest zbyt duży, ale ponieważ pojawiły się jeszcze inne rzeczy "w tym temacie", postanowiłam zrobić nowy wpis. Otóż bardzo miło jest widzieć jak nasze ziarna padają na podatny grunt, prawda? Dlatego byłam naprawdę mile zaskoczona widząc ten rysunek na ścianie w pokoju córki :)
Olcha Grochowska

And this morning I received this:
A dzisiaj rano dostałam to:
Wild apples! Now I have my very own apple tree in my kitchen :)
Dzikie jabłuszka! I teraz mam w kuchni swoją własną jabłonkę :)
And if you doubt if they are apples or cherries:
Jeżeli macie wątpliwości, czy to jabłka czy czereśnie:
In the background of this picture you can see a big city :)
A tłem na tym zdjęciu jest wielkie miasto :)

Comments

Anonymous said…
Publiczność się cieszy i czeka bez ponagleń :). Pzdr dla dumnej Mamy -Anna.
Mama dumna głównie z siebie - że była w stanie zainspirować konkurencję :))
Isabel Marques said…
very very beautiful work! I love apple trees so much that I named my blog after it!

Popular posts from this blog

Botanical laces / Botaniczne koronki

The hen in troubles

Spring is coming to the kitchen