Let's fall in ... bowl! / Zabujajmy się w... misce!

I have a lot of fun with those bowls.

Mam dużo zabawy z tymi miskami.

I know they are a bit silly but I don't care. I have some prototypes (too shy to show off) at home and they are in permanent use :)

Wiem, że są raczej niepoważne, ale w ogóle się tym nie przejmuję. Mam kilka prototypów (zbyt nieśmiałe by się pokazywać) w domu i są w ciągłym użyciu :)

My Good Wife survived the washing and now is in handwork process.

A Dobra Żona przetrwała pranie i teraz na etapie prac ręcznych.

Comments

mialkotek said…
Przezabawne są te miski! Już się zastanawiam, jak mogłabym taką wykorzystać i jakim wzorem mogłaby być ozdobiona. Miska ze śledziem aż się prosi o śledzia ;), tylko czy w środku jest warstwa nieprzemakalna? W przypadku takich misek hasło "uprałam gary (w zmywarce)" nabiera zupełnie nowego znaczenia...

Pozdrawiam M.
No nie, nie - one są na suche rzeczy!
Orzechy, mandarynki- tak! Truskawki - nie!
Sztućce, serwetki i różne rzeczy od czegoś i do czegoś, drobiazgi poniewierające się tu i ówdzie (mówię, jak to wygląda u mnie).
A "pranie garów" bardzo mi się podoba :))
dosankodebbie said…
A textile bowl! I don't think I've ever seen one before. I'm amazed, and impressed as always with your creativity and aesthetic sense.
Anonymous said…
Strasznie mi sie podobają te miski z materiału :) extra pomysł!

Popular posts from this blog

Botanical laces / Botaniczne koronki

The hen in troubles

Spring is coming to the kitchen