Gardens, landscapes and forest / Ogrody, pejzaże i las

Just a short note today to let you know that May keeps me busy. As you can see I had to prepare some seeds to plant tomorrow at the School of Patchwork - we'll be growing textile gardens! Can't wait to see what my students will do with them.
Dzisiaj krótka notka - dużo się dzieje w tym maju. Jak widzicie, musiałam przygotować zestaw nasion na jutrzejsze zajęcia w Szkole Patchworku - będziemy zakładać tekstylne ogrody! Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć co wyrośnie moim studentkom.
Beside getting ready for teaching I'm stitching new castles (yes!) and... the landscape :)
Poza przygotowaniem do zajęć szyję nowe zamki (tak, tak!) i... taki pejzaż :)
And there are also new prints HERE :)
Są też nowe druki TUTAJ :)
I keep adding them pretty often, follow my Pinterest board "textile art in prints" to stay up to date!
Często dodaję coś nowego, możecie śledzić mój pinterestowy album "textile art in prints", żeby być na bieżąco!

Comments

Anneczka said…
Ciekawe, które jest moje nasionko, tez nie mogę się doczekać.
Jackie PN said…
Looking forward to see what grows from those seeds!! hugs xo
Anneczka said…
Mój ogród czuje się dobrze, jeszcze nie rozkwita, ale leży w centralnym miejscu domu i mogę kontemplować te kolory i wyobrażać sobie co dalej nasadzić. Masz rację, to nie jest praca na jeden dzień, to wymaga czasu i odpowiedniego nastroju. Wymarzył mi się następny ogród dla mojej mamy, odzwierciedlenie jej ogrodu ze starą pompą na środku, tak aby w zimowe dni dawał mojej mamie dobrą energię. Dziękuję za miło spędzony dzień, chyba sobie zamówie tą "oślą ławkę"

Popular posts from this blog

Botanical laces / Botaniczne koronki

The hen in troubles

Spring is coming to the kitchen